Nissan Murano Forum banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
47 Posts
Discussion Starter #1
Please let me know by courtesy
where can i find oem code on my previous piece that i have mounted on the spiral clock where can i find code to buy another without making a mistake ??
I NEED CLOCK SPIRAL, FOR MY NISSAN MURANO YEAR 2008 SEE THE BOOK CODE VIN OK, I NEED CLOCK SPIRAL. I ATTACH YOU PHOTOS OF MY CLOCK SPIRAL AND MY BOOKLET LET ME KNOW WHAT SHOULD I BUY? THE OEM CODE !! WHERE CAN I FIND THE OEM CODE ON THE CLOSK SPIRAL ??

Attachments

·
Registered
475 Posts
Francesco1977, ti suggerisco di parlare con qualcuno di Nissan Europe per assistenza in quanto avrebbero una migliore informazione tecnica sui modelli Nissan venduti sul mercato europeo. Sono stato in grado di trovare queste informazioni di contatto per Nissan in Italia. Forse possono aiutarti a trovare la parte corretta di cui hai bisogno:

Assistenza clienti Nissan – Contattaci | Nissan Italia

ENGLISH TRANSLATION:
Francesco1977, I suggest you talk to someone at Nissan Europe for assistance since they would have better technical information about Nissan models sold in the European market. I was able to find this contact information for Nissan in Italy. Perhaps they can help you find the correct part you need:

Assistenza clienti Nissan – Contattaci | Nissan Italia

·
Registered
47 Posts
Discussion Starter #4
contacted already, for a week they say they must let me know! but if I remove the old clock spiral can I go back to the code somewhere ??
conttatati gia,da una settimana dicono mi devono far sapere! ma se smonto il vecchio clock spiral posso risalire dal codice da qualche parte??

·
Super Moderator
7,979 Posts
Normally the part number is cast into the part or otherwise visible on the part. Not always.

·
Registered
160 Posts
I replaced the clockspring on my 2006 Murano and it had no part number or anything on it. I had the dealership verify the part number for my VIN and bought it on ebay, it was part number 25567-ET025 for me. Good luck!

·
Registered
47 Posts
Discussion Starter #7
assurdo ho telefonato a nissan europa, mi hanno contattato di nuovo, volevo il codice a spirale dell'orologio, gli ho dato il libro fotografico e la mia macchina, la risposta è stata che nissan garantisce pezzi di ricambio per 10 anni oltre non li garantisce. ma non volevo proprio niente. mi dicono di contattare un meccanico generico normale no nissan !!

assurdo ho telefonato nissan europa, mi hanno riconttato loro, volevo codice orologio spirale, ho ho dato vin e foto libretto della mia auto, la risposta e stata la nissan garantisce pezzi di ricambio per 10 anni oltre non li garantiti. ma io volevo solo codice ricambio nulla. dicono di rivolgermi un meccanico normale generico no nissan !!

1 - 7 of 7 Posts