Nissan Murano Forum banner
101 - 103 of 103 Posts
Dat is jammer. We moeten echt weten waarom de units uitvallen, want ze werken duidelijk wel als de auto's nieuw zijn. Is het hitte, kou, trillingen, vuil op de weg, defecte bedrading in de sensor, een slechte chip, waterinfiltratie... de lijst is mogelijk erg lang. Er gebeurt iets dat direct of met tussenpozen uitval veroorzaakt en dit moet identificeerbaar en oplosbaar zijn. Erg frustrerend om te laten gebeuren bij een gloednieuw voertuig. Zorg er gewoon voor dat iedereen Nissan belt om te klagen en ook naar de dealer gaat.
Mijn 2017 murano platium ontwikkelde dit probleem ongeveer 6 maanden geleden toevallig? nadat ik op een zachte schouder was gedreven. Dit is 27-9-21 - is er nog steeds geen reparatie?

Mijn 2017 murano platium ontwikkelde dit probleem ongeveer 6 maanden geleden toevallig? nadat ik op een zachte berm terechtkwam. Dit is 27-9-21 -- is er nog steeds geen reparatie?
Misschien was het een slechte batch of een foutief ontwerp. De mijne heeft zich niet misdragen of een enkele code gegooid sinds hij onder garantie is vervangen.

101 - 103 of 103 Posts