Mieliśmy dzisiaj przebitą oponę w naszej oryginalnej 18-calowej feldze z fabryczną oponą. Zamontowaliśmy koło zapasowe, które jest gigantycznym, fabrycznym kołem dojazdowym. Po krótkiej przejażdżce powyżej 40 mil na godzinę (1 minuta jazdy) na desce rozdzielczej pojawił się komunikat "wysoka temperatura AWD zatrzymaj pojazd". Zatrzymaliśmy samochód, czekając aż komunikat zniknie i w końcu dotarliśmy do Costco, aby naprawić pełnowymiarową oponę. I wszystko było dobrze.
W badaniach, niewielka różnica w średnicy powoduje, że napęd na wszystkie koła (AWD) aktywuje się i przegrzewa mechanizm różnicowy podczas jazdy z prędkością 40 mil na godzinę lub powyżej.
Chciałbym, żeby Nissan pozwalał na wyłączenie napędu na wszystkie koła, aby w przypadku używania koła zapasowego lub awarii systemu można było go wyłączyć. To sprawiło, że prosta sytuacja z przebitą oponą stała się znacznie trudniejsza.
Czytałem, że ludzie używali fabrycznego koła dojazdowego bez problemu, ale jeśli zużycie bieżnika jest inne, należy spodziewać się tego samego komunikatu ostrzegawczego i dotrzeć do domu swoim samochodem.
Kupiłem fabryczne pełnowymiarowe koło zapasowe i używaną oponę z pewnym zużyciem, aby mieć nadzieję na znalezienie kompromisu i uniknięcie ponownej sytuacji.
Zamierzam również zmienić płyn w mechanizmie różnicowym jako środek ostrożności, ponieważ nie wiem, jakie uszkodzenia spowodowało przegrzanie płynu.
W badaniach, niewielka różnica w średnicy powoduje, że napęd na wszystkie koła (AWD) aktywuje się i przegrzewa mechanizm różnicowy podczas jazdy z prędkością 40 mil na godzinę lub powyżej.
Chciałbym, żeby Nissan pozwalał na wyłączenie napędu na wszystkie koła, aby w przypadku używania koła zapasowego lub awarii systemu można było go wyłączyć. To sprawiło, że prosta sytuacja z przebitą oponą stała się znacznie trudniejsza.
Czytałem, że ludzie używali fabrycznego koła dojazdowego bez problemu, ale jeśli zużycie bieżnika jest inne, należy spodziewać się tego samego komunikatu ostrzegawczego i dotrzeć do domu swoim samochodem.
Kupiłem fabryczne pełnowymiarowe koło zapasowe i używaną oponę z pewnym zużyciem, aby mieć nadzieję na znalezienie kompromisu i uniknięcie ponownej sytuacji.
Zamierzam również zmienić płyn w mechanizmie różnicowym jako środek ostrożności, ponieważ nie wiem, jakie uszkodzenia spowodowało przegrzanie płynu.